Gün geçtikçe daha fazla insanın otomobil satın almak için web üzerinden arama yapmasıyla birlikte Google, Arama’da araç reklamları göstermeye başlıyor. Gösterilen reklamlar araca dair bilgiler sunmasıyla birlikte aracın listelendiği sayfaya direkt ilişki içerecek.
Google Arama sonuçlarında araç reklamları
“2019 satılık SUV” yahut “2017 ikinci el crossover” üzere aramalarda artık kullanıcılar, bağlı araçların reklamlarını görüntüleyebilecekler.
Araç satıcıları pozisyon, marka, model, fiyat ve kilometre üzere bilgilerin yanı sıra aracın görsellerini Google Merchant Center’a ekleyecek ve Google bu bilgileri arama yapılırken kullanıcıları en alakalı otomobillerle eşleştirmek için kullanacak.
Twitter e-ticarete yönelik yeni özelliğini duyurdu: Twitter Shops
Reklamverenler, özelliğin test sürecinde geri dönüşlerde ortalama %25 artış yaşadıklarını belirttiler. Şu anda ABD’de mevcut olan Google‘ın yeni araç reklamları özelliği, yeni bir araç arayan daha fazla kullanıcı tarafından kullanılabilir olması için yakında daha fazla ülkede sunulacak.
- Anasayfa
- Yazılım
- Tarayıcılar Haberleri
- Google, arama sonuçlarında araç reklamları göstermeye başlıyor