Google‘ın web kapalılığını düzgünleştirmeye yardımcı olmak üzere tasarladığı teşebbüsü Privacy Sandbox için yeni denetimleri geliştiricilerle test etmeye başlıyor. Şirketin ‘başlangıç denemeleri‘ olarak isimlendirdiği yeni denetimler, reklam alaka seviyesi ve ölçümüne yardımcı olacak.
Reklam gösteriminde yeni usuller
Google, çerez kullanmadan maksatlı reklamlar sunmaya yönelik uğraşlarını geliştirmeye devam ediyor. Şirket, yeni başlangıç denemeleriyle Hususlar, FLEDGE ve İlişkilendirme Raporlama olmak üzere üç başlıkla çalışmalarını daha fazla şahısla genişletiyor.
Chrome Privacy Sandbox için sunulan bu üç başlık, birleşik bir formda test edilebileceği üzere hangisinin uygulanmak istendiğine nazaran de seçilebilecek. Teknoloji devi, kullanıcıların ‘kendileriyle alakalı ilgi alanlarını görmelerine ve yönetmelerine yahut denemeleri büsbütün kapatmalarına” müsaade vereceğini belirtiyor.
Chrome 100 yayınlandı: Yeni logo kullanıma sunuldu
Google, hakikat hesaplanmış geri dönüşlerin alınabilmesi için test mühletinin olağandan birazdan daha uzun tutulabileceğini söylüyor. Bununla birlikte şirket, geri dönüşlere nazaran denemeleri kararlı bir Chrome sürümüyle genişletecek.
- Anasayfa
- Yazılım
- Tarayıcılar Haberleri
- Google, Privacy Sandbox için yeni denetimleri test ediyor