Hani kurumsaldık nedir?

Geçtiğimiz günlerde Bütünleşik Pazarlama ve İş – İktisat Mecrası Branding Türkiye’nin Instagram, Linkedin ve SlideShare sayfalarında yayınlanmak üzere “Hani Kurumsaldık Nedir?” temalı bir içerik hazırlandı. Toplumsal ağlara özel hazırlanan bu içerikte Hani Kurumsaldık’a dair merak edilenler anlatıldı. Bu yazıda ise o içerikte yer alan bilgileri aktaracağız.

Hani Kurumsaldık Nedir?

Kısa müddette geniş bir dinleyici kitlesine ulaşan Hani Kurumsaldık ile ilgili merak edilenler şöyle; 

  • Hani Kurumsaldık, Dijital Markalaşma Uzmanı Mürsel Ferhat Sağlam tarafından hayata geçirilmiş ve kısa müddette fenomen haline gelen bir podcast serisidir.
  • Hani Kurumsaldık’ın ana teması; “Markalaşma”, “Kurumsallaşma” ve Dijitalleşme”dir.
  • Her Cumartesi Spotify’da yayınlanan Hani Kurumsaldık’ta bütünleşik pazarlamanın kapsamına giren tüm kavram, mevzu, uzmanlık ve süreçlerle ilgili bilgi ve deneyim paylaşımı yapılıyor.
  • Her kısım dijitalleşme, kurumsallaşma ve markalaşma odağında bir ana tema etrafında gerçekleşmekte olup akademik ve sektörel bilgi, aktüel bir anlatımla dinleyicilere aktarılıyor.
  • Hani Kurumsaldık, serinin birinci kısmı olan “Hadi Başlıyoruz!”un 27 Mart 2021’de yayınlanmasıyla başlamıştır.
  • Hani Kurumsaldık, Spotify odağında bir fenomen olmasına karşın Google Podcast, Apple Podcast başta olmak üzere birçok mecrada eş vakitli olarak yayınlanmaktadır.
  • Branding Türkiye ana sponsorluğunda gerçekleştirilen Hani Kurumsaldık’ın kimi kısımlarında alanında uzman akademisyenler, kesim profesyonelleri, üst seviye yöneticiler ve ceo’lar konuk olarak katılıp ferdî ve kurumsal manada dijitalleşme, markalaşma ve kurmsallaşma üzerine bilgi ve deneyimlerini paylaşmaktadır.
  • Hani Kurumsaldık, Mayıs 2021’de duyurulan Hani Kurumsaldık Live ile Hani Kurumsaldık Meetup konseptleri ile eser ve tesir yelpazesini genişletmiştir.
  • Dinleyicilerine her kısım sonrası sürpriz armağanlar (kitap, armağan kodu, eğitim, indirim kuponu, eser, danışmanlık vs.) dağıtan Hani Kurumsaldık ve yayınları; Telegram, Twitter, Instagram, Youtube ve Facebook’ta da eş vakitli olarak takip edilebilmektedir.
  • Birinci 26 kısımda tüm mecralarda toplamda 1 milyon izlenme ve dinlenmeye ulaşan Hani Kurumsaldık; markalaşma, kurumsallaşma ve dijitalleşme ana temalarıyla yayınlarını sürdürecek.
  • Anasayfa
  • Internet
  • Web Siteleri Haberleri
  • Hani kurumsaldık nedir?

About admin

Check Also

Elon Musk, Twitter teklifinde fiyat kırabilir

En hareketli toplumsal ağ olarak kabul edilen Twitter’ı pay başı 54.20$ olarak satın almaya hazırlanan Elon Musk pürüz çıkarmaya başladı. Ne ...

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.