Instagram, eser etiketleme özelliğini tüm kullanıcılarına sunacak

Meta‘ya ilişkin tanınan toplumsal medya uygulaması Instagram‘ın e-ticaretteki ilk teşebbüsü, içerik üreticileri tarafından paylaşılan gönderilerdeki eser etiketleme seçeneğini koymasıydı. Bu özelliği birinci sefer 2016’da kullanıma sunan Instagram, bu özelliği tüm kullanıcıların kullanabileceği bir hale getirmek istiyor. 

Instagram, kronolojik sıralama özelliğini tekrar erişime sunuyor

2 gün evvel eklendi

Instagram’da markaların eserleri nasıl etiketlenir?

Son birkaç yılda Instagram, kademeli olarak direkt uygulama içinden eser satmaya yöneldi. Geçtiğimiz günlerde ise Instagram’ın ABD için yayınladığı bir güncelleme ile marka etiketleme seçeneği, ABD’deki tüm kullanıcılara sunuldu. Bu özellği eskiden yalnızca içerik üreticileri kullanabiliyordu. Lakin yakın bir zamanada gelmesi beklenen bir güncelleme ile Instagram’ın bu özelliği tüm kullanıcılarına sunması bekleniyor.

Yakın bir vakitte gelmesi beklenen Instagram güncellemesi ile ürün etiketlemelerini herkes çarçabuk yapabilecek. Bir eseri etiketlemek için evvel eserin markasını etiketlemeniz gerekiyor. Gönderiyi oluşturup gerekli düzenlemeleri yaptıktan sonra “Kişileri etiketle” seçeneğini kullanarak bir markayı etiketleyin. Ardından, “Ürünleri etiketle” seçeneği karşınıza çıkacak. Buradan, fotoğrafınızdaki bir esere dokunun ve markanın eser listesinden bir eser seçin. Böylelikle o eseri gönderinize etiketlemiş olacaksınız.

  • Anasayfa
  • Taşınabilir Teknolojiler
  • Taşınabilir Uygulamalar Haberleri
  • Instagram, eser etiketleme özelliğini tüm kullanıcılarına sunacak

About admin

Check Also

Elon Musk, Twitter teklifinde fiyat kırabilir

En hareketli toplumsal ağ olarak kabul edilen Twitter’ı pay başı 54.20$ olarak satın almaya hazırlanan Elon Musk pürüz çıkarmaya başladı. Ne ...

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.