Spotify iki podcast firması daha satın aldı

Joe Rogan ile olan podcast mutabakatı nedeniyle Neil Young üzere değerli bir ismi kaybeden ve ırkçılık tenkitlerine maruz kalan Spotify tekrar de bu kesimdeki hırsından vazgeçmiyor. Firma iki teşebbüs daha satın aldı.

Spotify’dan iki değerli satın alım

Spotify bu hafta Chartable ve Podsights ismindeki iki teşebbüsü satın aldığını duyurdu. Bu teşebbüsler podcast reklam teknolojileri geliştiriyor. Chartable reklamlara kimlerin tıkladığını ve tıklandığında hangi aksiyonun alındığını ölçüyor. Podsights ise hangi reklamın daha çok indirmeye yönlendirdiğine dair tahliller yapıyor.

Spotify’ın başı podcast yayınları ile sıkıntıda

1 hf. evvel eklendi

Spotify mevcut podcast reklam ağını daha verimli hale getirmek için bu teşebbüsleri satın aldığını açıkladı. Firma daha evvel de Megaphone üzere farklı teşebbüsleri bünyesine katmıştı. Chartable ve Podsights satın alım sonrasında hizmetlerini büsbütün sonlandırarak Spotify ağına entegre olacak.

  • Anasayfa
  • Internet
  • Web Siteleri Haberleri
  • Spotify podcast reklamcılığına odaklanıyor

About admin

Check Also

Elon Musk, Twitter teklifinde fiyat kırabilir

En hareketli toplumsal ağ olarak kabul edilen Twitter’ı pay başı 54.20$ olarak satın almaya hazırlanan Elon Musk pürüz çıkarmaya başladı. Ne ...

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.