TikTok, reklam yararlarını içerik oluşturucularıyla paylaşmaya hazırlanıyor

TikTok, içerik oluşturucularının para kazanmaları için yeni bir yol açıyor. Şirket, içeriklerin reklamlarla birlikte yayınlanmasını ve bu reklamlara paylaşımlarında yer veren içerik oluşturucularıyla reklam gelirlerini paylaşmayı planladığını açıkladı.

Pinterest TV Studio ile içerik üreticileri canlı yayın yapabilir

1 sa. evvel eklendi

TikTok Pulse ile içerik üreticileri reklamlardan para kazanbilecek

TikTok Pulse, reklamverenlerin platformdaki tüm görüntülerden en düzgün %4’ünün yanında reklam göstermesine müsaade verecek. Lakin en az 100.000 takipçisi olan içerik oluşturucular ve yayıncılar, görüntülerine reklam eklendiğinde gelir kazanmaya hak kazanacak. Reklamverenler, reklamlarının alakalı görüntülerin yanında görünmesini sağlamak için hoşluk, yemek pişirme, moda, oyun gibi 12 içerik kategorisinden birini seçecek. 

TikTok bahisle ilgili blog gönderisinde yaptığı açıklamada “Markaların TikTok’ta cümbüş ve kültürün nabzını tutmasına yardımcı olmak için, reklamverenlerin markalarını Sizin İçin Akışında en uygun içeriğin yanına yerleştirmelerini sağlayan yeni bir bağlamsal reklamcılık tahlili olan TikTok Pulse’u tanıtmaktan heyecan duyuyoruz.” kelamlarına yer verdi. Ayrıyeten programın Haziran ayında ABD’de ve sonbahara kadar tüm ülkelerde kullanılmaya başlanması hedefleniyor.

  • Anasayfa
  • Internet
  • Toplumsal Medya Haberleri
  • TikTok, reklam yararlarını içerik oluşturucularıyla paylaşacak

About admin

Check Also

Elon Musk, Twitter teklifinde fiyat kırabilir

En hareketli toplumsal ağ olarak kabul edilen Twitter’ı pay başı 54.20$ olarak satın almaya hazırlanan Elon Musk pürüz çıkarmaya başladı. Ne ...

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.