Twitter e-ticarete yönelik yeni özelliğini duyurdu: Twitter Shops

Twitter, e-ticarete yönelik yeni bir özelliğin beta testlerine başladığını duyurdu. Kullanıcılarının bir işletmeden 50’ye kadar eserden oluşan bir koleksiyona göz atmasına müsaade veren Twitter Shops, direkt işletmenin sitesine gitmeden muhakkak eserleri incelemeye imkan tanıyacak.

Eserler yalnızca incelenebilecek

Twitter, e-ticaret alanında rakip platformların gerisinde kalmamak ismine yeni özellikler getirmek istiyor. Şirket bir mühlet evvel platformda Mağaza modülünü test etmeye başlamıştı ve artık ise Twitter Shops ile yeni bir tecrübe sunuyor. Benzeri üzere görünseler de bu iki özellik, kimi farklılıklar içeriyor.

Mağaza modülü, satıcıların direkt profillerinde beş adede kadar eseri sergilemelerine imkan tanırken Twitter Shops, satıcılar tarafından daha uzun bir eser koleksiyonunu öne çıkarmaya imkan tanıyor ve kullanıcılara tam ekran bir görünüm sunuyor.

Twitter Shops’a erişmek isteyen kullanıcılar, ilgili şirketin profilinde yer alan bir ‘Mağazayı Görüntüle‘ düğmesi üzerinden işletmenin seçtiği 50’ye kadar eseri görüntüleyebilecek. Burada sergilenen eserlerin satışı gerçekleştirilemeyecek. Yalnızca inceleme yeri olarak vazife yapacak bu ekrandan bir eser satın alınmak istendiğinde kullanıcılar, uygulama içerisinde açılır bir pencereyle işletmenin web sitesine yönlendirilecek.

Instagram, Boomerang ve Hyperlapse’i kaldırdı

1 gün evvel eklendi

Twitter Shops, şimdilik ABD’deki makul satıcılar tarafından kullanılabiliyor. Şirket, test sürecinde özelliğin nasıl daha keşfedilebilir hale getirebileceklerini keşfedeceklerini söylüyor.

  • Anasayfa
  • Internet
  • Toplumsal Medya Haberleri
  • Twitter e-ticarete yönelik yeni özelliğini duyurdu: Twitter Shops

About admin

Check Also

Elon Musk, Twitter teklifinde fiyat kırabilir

En hareketli toplumsal ağ olarak kabul edilen Twitter’ı pay başı 54.20$ olarak satın almaya hazırlanan Elon Musk pürüz çıkarmaya başladı. Ne ...

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.