Xiaomi, belli modellere sahip kullanıcılara fiyatsız YouTube Premium sunuyor

Xiaomi, YouTube ile yaptıkları yeni bir iş birliğinin ayrıntılarını paylaştı. Akıllı telefon üreticisi, mevcut ve gelecek modellerden kimilerinde üç aya kadar fiyatsız YouTube Premium tecrübesi sunulacak. Yalnızca makul aygıta sahip kullanıcıların yararlanabileceği bu kampanyada öbür kaideler da yer alıyor.

Xiaomi aygıtlarda fiyatsız YouTube Premium tecrübesi

Çinli teknoloji şirketi, YouTube’la yeni iş birliği kapsamında kimi modellerde 2 ay kimi modellerde ise 3 ay fiyatsız YouTube Premium aboneliği sunulacağını duyurdu. Kampanyaya ayrıyeten YouTube Music Premium da dahil edildi.

Xiaomi International İş Geliştirme Yöneticisi Hanson Han: “Her yıl daha fazla çevrimiçi görüntü içeriği tüketen kullanıcılarla birlikte, kullanıcıların kaliteli içeriği yeni yollarla deneyimlemelerinin kıymetli olduğuna inanıyoruz. Xiaomi müşterilerinin sevdikleri içeriği kesintisiz olarak izlemelerini sağlamak için YouTube ile çalışmaktan memnunluk duyuyoruz. bu, YouTube ile aramızdaki ve nihayetinde kullanıcılarımıza yarar sağlayacak uzun periyodik bir münasebetin başlangıcı olacak.” dedi.

Xiaomi, kampanyadan yeni aygıt sahiplerinin yararlanabileceğini söylüyor. Şirket, 1 Aralık 2021’de yahut sonrasında aktifleştirilen aygıtlar için iş birliğinin geçerli olduğunu belirtti.

YouTube, yanlış bilgi içeren görüntülere yeni tedbirler alıyor

17 sa. evvel eklendi

YouTube Premium kampanyasına dahil edilen aygıtlar

  • Xiaomi 11T Pro
  • Xiaomi 11T
  • Xiaomi 11 Lite 5G NE
  • Redmi Note 11 Pro 5G
  • Redmi Note 11 Pro
  • Redmi Note 11S
  • Redmi Note 11
  • Anasayfa
  • Taşınabilir Teknolojiler
  • Cep Telefonları Haberleri
  • Xiaomi, kimi modellerde fiyatsız YouTube Premium sunuyor

About admin

Check Also

50MP ana kameralı Vivo Y75 4G tanıtıldı! İşte ayrıntılar

Vivo bugün yeni 4G dayanaklı modeli Vivo Y75'i piyasaya sürdü. Fiyatına nazaran kâfi özellikler sunan Vivo Y75, 50MP ana kamerası ile dikkat ...

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.